Czym jest „Anchor tekst” i dlaczego jest ważny w pozycjonowaniu stron?

Czym jest „Anchor tekst” i dlaczego jest ważny w pozycjonowaniu stron?

Anchor tekst (znany też jako kotwica) to najczęściej fragment tekstu, pod którym kryje się link prowadzący do wybranej strony internetowej.

13 zasad optymalizacji karty produktowej w sklepie internetowym

13 zasad optymalizacji karty produktowej w sklepie internetowym

Uruchomienie sklepu internetowego musi wiązać się z dostosowaniem go do wytycznych Google oraz jego optymalizacji. Tylko dobrze przeprowadzona optymalizacja sklepu pozwoli na jego efektywne pozycjonowanie i stały wzrost ruchu.

Jak radzić sobie z fałszywymi i negatywnymi opiniami w Google Maps

Jak radzić sobie z fałszywymi i negatywnymi opiniami w Google Maps

Walka z „nieuczciwymi opiniami” dla punktu firmy w Google Maps, jest niezwykle trudna. Pomimo, że Google udostępnia sporo informacji na ten ich moderacji, to wykrycie i usunięcie negatywnej opinii jest bardzo trudne. Google nie jest wstanie efektywnie weryfikować sztucznie generowanych opinii i usuwać ich w sposób automatyczny.

Czym są dane strukturalne i dlaczego warto je wdrażać?

Czym są dane strukturalne i dlaczego warto je wdrażać?

Dane strukturalne to dodatkowe fragmenty kodu HTML, które pozwalają na oznaczenie wybranych elementów na stronie www. Dzięki oznaczeniom treści strony internetowej, roboty wyszukiwarek są w stanie lepiej je analizować i rozumieć.

Ktoś zmienił informacje o Twojej firmie w Google Maps? Sprawdź jak sobie z tym radzić!

Ktoś zmienił informacje o Twojej firmie w Google Maps? Sprawdź jak sobie z tym radzić!

Mapy Google to rozbudowany system, który posiada ogromną bazę danych punktów usługowych, firm i innych lokalizacji dostępnych na całym świecie. Mapy są integralną częścią wyszukiwarki Google, a na urządzeniach mobilnych są najpopularniejszą, darmową nawigacją samochodową.

Zadbaj o zadowolenie klienta za pośrednictwem mediów społecznościowych

Zadbaj o zadowolenie klienta za pośrednictwem mediów społecznościowych

Kanały Social Media to nie tylko źródło pozyskiwania nowych odbiorców, ale przede wszystkim bardzo istotny kanał komunikacji. Jak zadbać o klienta w sposób odpowiadający jego oczekiwaniom? Niech przemówią dane.

Pozycjonowanie w 2018 roku - najważniejsze aspekty

Pozycjonowanie w 2018 roku - najważniejsze aspekty

Rok 2017 przyniósł wiele zmian w algorytmach Google oraz jeszcze więcej w prezentacji wyników wyszukiwania. Był to okres, w którym wiele z aktualizacji dotyczyło mobilności, wygody użytkowników i szybkości stron internetowych. Wiele ze zmian i trendów, które pojawiły się w roku 2017, z pewnością znajdzie kontynuację w kolejnym. Warto zastanowić się nad tym, co czeka nas w 2018 roku i jak odpowiednio przygotować swój serwis na nadchodzące zmiany. Poniżej zamieszczamy 10 punktów, które w nowym roku odgrywać będą ważną rolę podczas pozycjonowania stron.

JB Investments - nowy klient w portfolio

JB Investments - nowy klient w portfolio

Nawiązaliśmy współpracę z firmą JB Investments. Firma działa od 1992 roku, jest największym dystrybutorem samolotów nowych i śmigłowców w Polsce. W swojej ofercie ma ponad 20 typów samolotów oraz helikoptery. Nasza współpraca będzie obejmowała kompleksowe działania reklamowe w wyszukiwarce.

Facebook zmienia algorytm News Feedu

Facebook zmienia algorytm News Feedu

Mark Zuckerberg poinformował świat, że w najbliższym czasie w newsfeedzie będziemy widzieli więcej postów znajomych, a mniej treści publikowanych przez strony firmowe.

Na czym polega pozycjonowanie strony w wyszukiwarce

Na czym polega pozycjonowanie strony w wyszukiwarce

Zastanawiasz się jak tak naprawdę działa pozycjonowanie stron www lub jak skutecznie zacząć pozycjonować swój serwis? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj tajniki pozycjonowania.