Reklama w Google kluczem do sukcesu Twojej firmy

Reklama w Google kluczem do sukcesu Twojej firmy

Jeżeli nie ma Cię w Google, to nie istniejesz: to powiedzenie stało się już truizmem. Nikt chyba nie ma już wątpliwości, że brak obecności firmy w Internecie, a więc także w najpopularniejszej wyszukiwarce, stanowi poważne uchybienie. Jeżeli ciągle zastanawiasz się, czy warto promować swoją firmę w Google, pomyśl o tym, że z tej wyszukiwarki korzysta aż 97 % wszystkich użytkowników Internetu, aktywnie szukając usług i produktów, które zamierzają kupić. W związku z tym Twojej firmy naprawdę nie stać na to, aby nie reklamować się w Google.

Pozycjonowanie sklepów internetowych - jak zwiększyć konwersję?

Pozycjonowanie sklepów internetowych - jak zwiększyć konwersję?

Sklep internetowy to specyficzny rodzaj biznesu, którego sukces zależny jest w dużej mierze od tego, jak przedstawia się jego widoczność w sieci. To jak wysoko dany sklep wyświetla się w wynikach wyszukiwania, wpływa na ilość potencjalnych klientów, którzy go odwiedzają, co z kolei przekłada się na wyniki sprzedaży. Jak zatem pozycjonować sklep internetowy i sprawić, że użytkownik wykona czynność, na jakiej Ci zależy? Odpowiedź znajdziesz w tym tekście.

Kampania AdWords + Pozycjonowanie = usługa MIX, czyli jak odnieść sukces w wyszukiwarce nie tracąc fortuny

Kampania AdWords + Pozycjonowanie = usługa MIX, czyli jak odnieść sukces w wyszukiwarce nie tracąc fortuny

Reklama AdWords i pozycjonowanie to obecnie podstawy skutecznego prowadzenia firmy i kreowania jej wizerunku w Internecie. Ich skuteczność jest zadziwiająca, pod warunkiem, że są one dobrze wykonane. Jak zatem efektywnie prowadzić kampanię AdWords i działania pozycjonujące nie tracąc przy tym fortuny? Odpowiedź znajdziesz w poniższym tekście.

Dlaczego optymalizacja strony i wdrożenie audytu SEO jest ważne?

Dlaczego optymalizacja strony i wdrożenie audytu SEO jest ważne?

Rozpoczynając współpracę z agencją marketingową, która odpowiedzialna będzie za efektywne działania SEO, zazwyczaj pierwszym kluczowym etapem współpracy będzie przeprowadzanie oraz wdrożenie wytycznych zebranych w audycie SEO.

Content marketing – jak pisać, aby zdobyć cenny ruch i nie przepłacać za publikacje?

Content marketing – jak pisać, aby zdobyć cenny ruch i nie przepłacać za publikacje?

Zastanawiasz się, w jaki sposób tworzyć treści, by zdobyć czytelników? Chcesz skutecznie wypromować swoją markę, jednak niekoniecznie przepłacając za publikację? Poznaj kilka porad, które podpowiedzą, jak skutecznie pisać do sieci.

Klinkier Bud - nowy Klient w portfolio Optima Media

Klinkier Bud - nowy Klient w portfolio Optima Media

Na początku września podpisaliśmy umowę z firmą Klinkier Bud - liderem w sprzedaży klinkieru i ceramicznych pokryć dachowych na polskim rynku. W ramach współpracy zajmiemy się promocją firmy w wyszukiwarce Google jak również działaniami z zakresu content marketingu oraz marketingu szeptanego. Dziękujemy za zaufanie.

Marketing szeptany - co można, a czego nie powinno się robić w kampanii WOMM?

Marketing szeptany - co można, a czego nie powinno się robić w kampanii WOMM?

Od wieków reklama szeptana niesie w sobie ogromną wartość zarówno dla odbiorcy komunikatu, jak i jego twórcy, promującego daną firmę, markę, produkt lub usługę. Mimo to, stworzenie efektywnej kampanii WOMM to nie lada wyzwanie, któremu podołać mogą tylko najlepsi "szeptacze". Dowiedz się, jak skutecznie posługiwać się marketingiem szeptanym i czego unikać, by wpłynąć na sukces swojego biznesu.

5 zasad optymalizacji stron WWW

5 zasad optymalizacji stron WWW

Aby strona internetowa znalazła się wysoko w wynikach Google, konieczna jest jej optymalizacja. W tym tekście poznasz 5 metod optymalizacji, które pomogą Ci poprawić pozycję Twojej strony w wynikach wyszukiwania.

Najpopularniejsze modele rozliczeń za pozycjonowanie

Najpopularniejsze modele rozliczeń za pozycjonowanie

Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google to jedna z najpopularniejszych, a zarazem przynoszących największe korzyści form reklamy on-line. Firmy oferujące pozycjonowanie proponują różne modele rozliczeń za swoje usługi: stała opłata abonamentowa, opłata za afekt, za ruch na stronie itd. Jaką formę wybrać, aby nie przepłacić, a jednocześnie cieszyć się dobrymi efektami reklamy?