Pozycjonowanie w Google Maps: dla kogo jest i dlaczego musisz tam być?

Pozycjonowanie w Google Maps: dla kogo jest i dlaczego musisz tam być?

Pozycjonowanie w Google Maps jest ważnym elementem działań SEO dla firm, które świadczą usługi lub sprzedają swoje towary lokalnie. W chwili obecnej Google bardzo mocno regionalizuje wyniki wyszukiwania i dla wielu zapytań prezentuje regionalne strony oraz 3-pak map z wynikami firm dopasowanymi do obszaru, z którego nastąpiło wyszukanie.

Co zrobić, żeby zwiększyć zaangażowanie fanów na Facebooku? Cz. 1

Co zrobić, żeby zwiększyć zaangażowanie fanów na Facebooku? Cz. 1

Dzisiejszym wpisem chcielibyśmy zapoczątkować serię artykułów poświęconych tematowi, który spędza sen z powiek niejednemu content managerowi. Chodzi oczywiście o angażowanie fanów.

Pozycjonowanie lokalne - czym jest i co Ci da?

Pozycjonowanie lokalne - czym jest i co Ci da?

Pozycjonowanie lokalne (z ang. local SEO) to działania, które mają za zadanie zwiększenie widoczności strony www klienta oraz wpisu jego firmy w mapach Google. Chodzi tutaj oczywiście o zwiększenie widoczności dla zapytań związanych z lokalizacją świadczenia usług.

Google ostrzega o braku certyfikatu SSL!

Google ostrzega o braku certyfikatu SSL!

Dzisiaj wielu właścicieli stron internetowych dostało ostrzeżenie o braku zabezpieczeń w danej usłudze. Chodzi dokładnie o brak certyfikatu SSL. Jakiś czas temu również były wysyłane podobne ostrzeżenia.

Metody zgłaszania stron do Google

Metody zgłaszania stron do Google

Wielu właścicieli witryn internetowych nie wie, jak dodać swoją stronę WWW do wyszukiwarki Google. Jest to bardzo przydatna informacja, ponieważ z domeny Google rozpoczyna się ok. 90% wizyt dokonywanych przez polskich internautów, zainicjowanych wejściem z wyszukiwarek na serwisy objęte badaniem gemiusTraffic. W związku z tym, właściciel nowo otwartej strony WWW powinien niezwłocznie zamieścić ją w wyszukiwarce Google. Jak to zrobić?

Klient zawsze w centrum uwagi

Klient zawsze w centrum uwagi

Ważną fazą w procesie rozwiązywania problemów, jest synteza. Realizując ten etap, dowiadujemy się, jakie problemy mają nasi klienci i możemy wdrożyć odpowiednie rozwiązania tychże. Warto wiedzieć, jakie błędy można popełnić precyzując, jaki kłopot ma dany użytkownik.

Klient częścią zespołu

Klient częścią zespołu

Marketing wyszukiwarek to nietypowa dziedzina reklamy. By skutecznie promować firmę w wynikach wyszukiwania, trzeba ciągle wdrażać nowe rozwiązania oparte na zgromadzonych danych, ale przede wszystkim na skutecznej współpracy klienta z agencją.

Kiedy spodziewać się pierwszych efektów pozycjonowania

Kiedy spodziewać się pierwszych efektów pozycjonowania

Każdy, kto inwestuje w jakiekolwiek przedsięwzięcie, jak najszybciej chciałby móc zobaczyć jego efekty. Tak samo jest z pozycjonowaniem. Bardzo często klienci pytają specjalistów SEO, jak długo będą musieli czekać na korzyści z kampanii. Odpowiedź jest prosta – zależy. Zależy głównie od konkurencyjności słów kluczowych, na jakie pozycjonuje się dana firma, ale też od branży, w jakiej działa (najtrudniej wypozycjonować przedsiębiorstwa z branży finansowej oraz medycznej).

Jak wykorzystać Facebooka do promowania działalności

Jak wykorzystać Facebooka do promowania działalności

W dobie wszechobecnego Internetu, coraz bardziej popularne są social media (z ang. portale społecznościowe), z których najpopularniejszym jest Facebook. Za jego pośrednictwem można publikować zdjęcia, rozpowszechniać informacje czy porozumiewać się z innymi ludźmi. Wielu użytkowników serwisu, wykorzystuje go jedynie do celów prywatnych, ale coraz częściej staje się on również środkiem promocji dla różnego rodzaju działalności biznesowych.

Empatia zamiast sympatii

Empatia zamiast sympatii

Warto zrozumieć czym jest empatia, ponieważ ma ona kluczowe znaczenie dla rozwoju naszej firmy. To jedna z zalet, które zawsze będą budować przewagę ludzi nad robotami.